Bizden Haberler

 HU00009

Sigortacılık sektöründe faaliyet göstermeye başlayalı 9 yıl olmasına rağmen, 8’inci faaliyet yılı 2021 yılı sonu itibarıyla KKTC yerel sigortacılık sektöründe prim üretimi sıralamasında 1’inci sıraya yükselen Capital Sigorta, Concorde Otel Lefkoşa’da 17 Haziran, Cuma akşamı gerçekleştirdiği bir organizasyonla; kasko sigortaları alanında geliştirdiği yeni ürünü Yıldız Kasko’yu tanıtırken, 2021 yılı içerisinde en fazla prim üreten acentelerine de plaket töreni düzenleyerek başarılarını ödüllendirdi. Capital Group Yönetim Kurulu Başkanı Tekin ARHUN’un da bizzat bulunduğu davete, Capital Sigorta Genel Müdürü Kutlu YORUCU ve şirket yetkilileri ev sahipliği yaptı. Gecenin sunumu Gündüzlerin Efendisi isimli programla KKTC halkının sevgisini kazanan Kerem Erdoğdu tarafından yapıldı.

2021 yılı itibarıyla farklı alanlarda üstün başarı göstererek 2021 yılına adını yazdırmış iş ortakları ise söyle sıralandı:

2021 yılı pirim üretimi sıralamasında BİRİNCİ olan acente Tünap Sanayi ve Ticaret Ltd. Adına Sayın Hakan Nazif

2021 yılı pirim üretimi sıralamasında İKİNCİ gelen acente Arif Aşçıoğulları adına Sayın Arif Aşçıoğulları

2021 yılı pirim üretimi sıralamasında ÜÇÜNCÜ gelen acente adına Sayın Ali Uluçaylı

2021 yılında Kalite ve mükemmeliyetçilik konusunda ortaya koyduğu hassasiyet ve aktif tutumuyla Serhan Kombos Otomotiv Ltd.

2021 yılında en başarılı hasar takip organizasyonunu yapan Starwood Ltd. Adına Sayın Gökay Akançay

2021 yılında Capital Sigorta’nın büyümesi ve gelişmesi için ortaya koyduğu çaba nedeniyle Sayın Trevor Huges

2021 yılı Prim üretimine en çok katkı sağlayan CapitalBank Alsancak Şubesi adına Sayın Birtan Nazım

Plaket törenin ardından organizasyon Coctail Prolonge ile son buldu.

 

capital sigorta haberCapital Sigorta'da müşteri memnuniyetinin yüzde 90 olduğu bildirildi.

Capital Group Yönetim Kurulu Başkanı Tekin Arhun liderliğinde, her yıl olduğu gibi Capital Group içerisinde yer alan şirketlerden biri olan ve günden güne büyüyerek müşterileri tarafından güven kazanan Capital Sigorta üst düzey yöneticileriyle önümüzdeki yılın hedeflerinin belirlendiği bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi. Toplantıda geçtiğimiz yılın değerlendirilmesi yapılırken 2022 yılı hedefleri, gerek müşteriler, gerekse sektörün beklentileri ile yeni ürünlerin planlaması yapıldı. Bu planlamalar yapılırken Capital Sigorta’dan hizmet alan müşterilerin memnuniyetini ölçmeye yönelik gerçekleştirilen “Müşteri Memnuniyeti Anketi” sonuçları dikkate alındı.

Özel bir araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen ankette Capital Sigorta’dan hizmet alan müşterilerin %90’ı aldıkları hizmet ve ürünlerden memnun oldukları ve bundan sonraki sigorta ihtiyaçlarında Capital Sigorta ile yollarına devam edecekleri ortaya çıktı. Toplam 758 müşterinin telefonla aranılarak gerçekleştirilen anket ile ilgili değerlendirmede bulunan Tekin Arhun; küreselleşmenin sonuçlarının daha netleştiği günümüzde, birbirinden uzak coğrafyaların birbirine çok yaklaştığı, yoğun rekabet ortamında müşterilerinin istek ve beklentilerini en iyi anlayan, hızlı, kaliteli ve düşük maliyetli ürün ya da hizmetler ile bu beklentilere yanıt veren şirketlerin rekabet üstünlüğü sağlayacağının altını çizdi.

Araştırmanın amacı müşteri memnuniyetini ölçmek; sorun yaşayan müşterilerin sıkıntılarının kaynağını tespit edip bu sorunların giderilmesini sağlamak olduğunu ifade eden Tekin Arhun, özellikle hizmet sektöründe prosesin üretildiği anda tüketilen elle tutulamayan, ölçülemeyen ve tartılamayan bu özel yapısı dikkate alındığında müşterilerimizi anlamanın çok önemli olduğunu vurguladı. Tekin Arhun iş hayatına atıldığı ilk günlerden bugüne hizmet sektörünün farklı alanlarında görev aldığını, kalite nosyonunu almış biri olarak müşteriyi anlamanın ve onların ihtiyaçlarına göre hizmet üretmenin yakın gelecekte daha da önem kazanacağı kanaatinde olduğunu ifade etti. Ölçülemeyen, sayılamayan verileri ölçülebilir ve sayılabilir hale getirmenin özellikle hizmet sektöründe kalitenin iyileştirilmesinde ve mükemmele yolculukta önemli bir yer teşkil edeceğine inandığını söyledi.

Araştırma, istatistik, toplumsal data konusunda açlık yaşanan ülkemizde her tür verinin işletmelere ışık tuttuğunu ifade eden Arhun geri bildirim mekanizması ile gelişip amacına yaklaşan bir hizmet standarDI tahayyül ettiğini, Capital Sigorta’nın bundan sonraki yol planında hizmet kalitesini bu ankette tespit edilen müşteri beklentileri doğrultusunda şekillendirileceğini belirtti.

 

Bize Ulaşın

Genel Müdürlük

Adres: Şht.Mustafa Ruso Cad., Muhtar Yusuf Galleria, Kat:1 No:102, K.Kaymaklı, Lefkoşa, KKTC

Telefon: +(90) 392 227 20 02

Faks: +(90) 392 227 20 02

Hasar İhbar Hattı: +(90) 533 824 44 00 (7/24)

Müşteri Hizmetleri

Online Ödeme

Kullanım Koşulları

Gizlilik ve Güvenlik

Kişisel Verilerin Korunması

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Çalışma Saatleri

Pazartesi - Cuma: 08:00-13:00 / 14:00-17:00

Cumartesi: Kapalı

Pazar: Kapalı

Bizi Takip edin

Facebook

Instagram